Antagen Simmekung | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simmekung

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,003
Reaction score
235
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Simmekung

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014b33c69e

Ange ditt födelsedatum 5 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Tar de lugnt. Spelar mycket (nästan varje dag). Mest på lov och helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vara en vakt inne på servern. Banna/kicka lallare. Man ska se till så att det finns hög rp runt sig. En servervakts uppgift är också att vara en "mini" staff som kan kika folk snabbt på piren som tex lallar.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är trött på att dö eller få en bil sönder pga en icke medlem lallare. Fan hänt mig 20 gånger minst. Även för att dva bilar som är sönder och står mitt i vägen. Och för att jag vill banna eller kicka folk som tex slåss på piren eller bara allmänt lallare som staffs har inte tid med, sen vill jag bli servervakt för att jag vill göra server till en roligare plats och roligare rp, jag har spelat på servern i ett bra tag nu och stöt på många som bryter mot reglerna som tex lallare, och det finns inga tillgängliga staffs för att banna dom även om jag skickar massor med report så kommer ingen och dom fortsätter bryta mot serverns regler, jag vill bli servervakt så jag kan banna eller kika lallarna själv, så jag inte behöver bry mig på det så mycket, och för att göra det roligare för andra spelare som verkligen som vill rp seriöst. Typ när det är en person som lallar eller bryter mot reglerna så kan jag inte göra nåt om jag inte är servervakt, men om jag är servervakt kan jag agera på direkten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det innebär att man banna eller kika folk som man rp med bara för att vinna scenariot, som tex är i ett bråk eller skottscenario eller jag banner eller kikar dom jag bråkar med bara för att inte dö, eller bara för att vinna scenariot

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka