Nekad Simme24 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simme24

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Vad heter du på discord? Simme#3614

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12.00 - 03.30 nästan varje dag om jag inte ska göra något annat

Hur länge har du varit medlem på unive? 2021-07-21 medlem - gick med i dc 2021-06-26

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) https://cdn.discordapp.com/attachments/946411789116145667/994191132676337755/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som har fått tillit av högre uppsatta att hjälpa till på unive genom att kicka eller SVbanna folk som inte sköter sig och gör regelbrott. Egenteligen är personen en helt vanlig RP:are som har möjligheten att svbanna eller kicka folk som inte sköter sig. En servervakt jagar inte bans utan om de ser någon göra ett regelbrott eller någon som lallar mycket så får de ta åtgärder i form av att banna personen.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har varit servervakt innan så jag vet hur det funkar. Jag kan SV relaterade commands, jag är även aktiv på servern väldigt ofta, både på dagarna/kvällarna och nätterna. Jag tycker också att jag själv är tillräckligt mogen för att ta ansvaret som SV. Jag kommer hålla koll på folk som gör regelbrott och banna/kicka de.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En SV som gör rätt, en som visar upp den bästa sidan och en person folk ser upp till. En person som man kan lära sig saker av. En SV som kan reglerna och vet när den ska svbanna eller kicka folk som gör regelbrott. En SV som har hög RP nivå. En bra SV ska även kunna stå för vad dem gjort om de har gjort misstag som att SVbanna eller kicka någon i fel tillfätte. En bra SV ska kunna förklara varför man har bannat personen så de lär sig av sitt misstag.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt SV abuse är när en SV utnyttjar sina perms för att vinna scenarion, t.ex. om man krockar i en snabb hastighet och så blir man medvetslös, sen orkar man inte vänta på att ngn ska lämna en på sjukhuset så man bara revivar sig själv som att inget hände, detta är inte okej. Det kan också vara att om man inte har någon mat/vatten och man håller på att svälta/törsta ihjäl så revivar man bara sig själv. Korruption är när man gör undantag, t.ex. om min kompis gör ett regelbrott så bannar jag inte han för att jag känner han, eller om jag ogillar någon person på servern så bannar man dem för man bara ogillar dem.

Din servervakts ansökan har blivit godkänd
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka