Nekad Simme123 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simme123

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? pingpong._.123

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Johansson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, kreativ, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär hade mycket vänner när han var liten och gick i skolan som en helt vanlig person. Erik hade bra betyg i högsstatiet och lärarna gillade han väldigt mycket. Erik bodde i Stockholm när han var liten sedan flyttade han till Unive staden. Erik har alltid gillat att hjälpa folk han hjälpte sin mamma som var väldigt sjuk i sin barndom, Erik hängde mycket ute därav träffade han mycket polis och tyckte det var coolt och gillade att vara samt prata med de. Erik framtida planer nu när han har pluggat till polisen så kommer han att ta en anställnings intervju på polisen så snart han kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra scenarios till servern, jag har mycket tidigare erfarenheter inom rollspel har körd här på Unive förut, så mina tidigare erfarenheter kommer bidra till servern otroligt mycket. Väldigt hög nivå på mina scenarios.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte alltid gå för att vinna scenarios te.x på rån kan du låta motpartens sida ha det roligt genom att typ inte storma rånet det första man gör, samt i en biljakt så kanske du inte ska pitta en grabb.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kommer ihåg.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du ska ha en röst som passar din karaktär har du en 80+ åring ska du låta som en. Fearrp: Du värnar inte om ditt liv när du är under hot.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, ser fram imot att få spela rp här.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka