Berätta om ditt förslag Jag kom på en att det skulle vara roligt ifall man kunde klämma in en racing bana någon stans. Och sedan göra det till ett jobb. Man tar inträde för att få köra in och sen kommer man ju att krocka. Så i jobbet kan du laga fordon,tvätta och skicka faktura. Det skulle vara jätte roligt ifall ni kunde tänka på saken. Att man är ganska många som håller igång racingbanan. Några tar inträde några står runt banan och bara kollar att allt går bra. Ifall något händer får man köra ut på banan med kanske ett utrycknings fordon och sedan hjälpa personen som krockat. Och såklart rpa på att ge personen påster/alvedon vad som. Och laga bilen och få den från banan eller ifall personen kan fortsätta. Du behöver inte häller köra med ditt egna fordon utan vissa dagar kör man gokart. Som ett litet event någon/några dagar i veckan.
Hoppas det här iallafall får en chans.
MvH Simme#1011
På vilket sätt är det en förbättring? Jag tycker att folk leker av sig på platser där man inte får göra det. En racingbana skulle vara perfekt för just det. där du kan köra lite som du vill. Och ha roligt och köra race med/mot sina kompisar. Förbättring är att då har folk ingen anledning att köra som idioter i stan bara för att de ha en snabb bil
Länkar och annat material som visar förslaget: Vet ej
Hoppas det här iallafall får en chans.
MvH Simme#1011
På vilket sätt är det en förbättring? Jag tycker att folk leker av sig på platser där man inte får göra det. En racingbana skulle vara perfekt för just det. där du kan köra lite som du vill. Och ha roligt och köra race med/mot sina kompisar. Förbättring är att då har folk ingen anledning att köra som idioter i stan bara för att de ha en snabb bil
Länkar och annat material som visar förslaget: Vet ej