Nekad simbord69 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

simbord69

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417353718/

Ditt Hex-ID: steam:11000011b3e9bf6

Vad är din discord tagg? simbord

Vem var det som bannade dig? Azzpa

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig för att jag fearrpade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg död på marken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte FELAKTIG.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte så mycket utav mina gammla bans för jag kom nyss tbx till servern efter ett år typ. Men jag minns att jag har några suntförnuft bans från tidigt 2022 o sen någon lall ban men jag vet inte riktigt. Jag tänkte inte så mycket när jag tjuvkopplade bilen asså. Det var min kompis gängbil som han lånade ut till mig så stängde jag av den för att gå in och ta min intervju sen när jag kom ut hoppade jag in i bilen och behövde tjuvkoppla den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit upp mina händer för att det var 2 personer som riktade på mig jag tänkte ingenting och ställde mig upp och börja skjuta. Nu när jag tänker efter så var det det tråkigaste och mest cp man någonsin kan göra. Jag skulle ställt mig upp tagit upp mina händer och låtit dem kidnappa mig och försökt göra ett bättre scenario utav sitvationen. Jag Förstår nu i efterhand vad jag gjort fel och att det inte var så smart. Men nu har jag ju fått konsekvenserna för det jag gjort och det känns inte så bra. I framtiden LOVAR jag att inte göra om detta och kommer höja min rp nivå

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag har lärt mig att spela roligare och inte bryta mot fearrp för edt är det tråkigaste man kunde gjort jag förstår dems perspektiv såg det helt cp ut också var det de. Men i framtiden kommer jag ha mera konsekvens tänk och inte göra sånna dumma saker. Jag kommer höja min sociala rp nivå och göra bättre scenarion. Jag komemr inte göra om detta misstag som jag gjort. Jag ångrar mig helt och hållet utav det jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka