Accepterad simbord | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simbord

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417353718/

Ditt Hex-ID: 11000011b3e9bf6

Vad är din discord tagg? Simbord#2586

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: euipaj Anledning: Halv ooc. Går ut om: 0 dagar 11 timmar 51 minuter Placerad av: Sather

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att bana mig eftersom jag sa "När ska du ta plastic operation", Jag själv visste inte att det var halv ooc eftersom det är jätte många som säger det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och pratade med mina vänner vid trygghansa, Sen frågade jag "Björn när ska du ta plastic operation"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var förmodligen inte felaktig eftersom jag sa "när ska du ta plastic operation" Men jag förstår varför jag blev bannad och kommer inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var varit lall,powergaming och suntförnuft lall har jag slutat upp med helt eftersom jag tycker det är onödigt att lalla, suntförnuft var när jag var icke medlem och körde ner en bil från en trappa som jag lärt mig att inte göra. Sen powergaming var en gång när jag krockade och hoppade ur bilen och sprang men jag rpade på skadorna. Sen har jag 2 felaktiga bans om jag minns rätt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backat tillbaks i tiden skulle jag aldrig sagt plastic operation jag viste inte att det var halv ooc att säga det eftersom jätte många säger det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer aldrig mera säga "när ska du ta plastic operation" ingame eftersom det var halv ooc. Jag viste inte att det var det annars skulle jag aldrig sagt det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Gör aldrig mer om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka