Accepterad jaffar165 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435816327/

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad är din discord tagg? xyfw

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: akillez bn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Akillez valde att banna mig för att jag hetsade till en grabb i ooc i discorden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg att min kompis skrev i medlemmar chatten och då sa jag att han var npc (allt jag sa var självklart på skämt) och då sa han att jag var strösta npcn och sedan sa jag imagine va kort ingame och att jag kan tänka mig hur kort han är irl (PÅ SKÄMT) och då säger han att han stör sig på 12 åringar som mig eftersom att han inte visste det var jag och då fick jag en timeout i 1 dag först, sedan gav han mig timeout 7 dagar och ban 6 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, bannen var felaktig eftersom att det var min polare jag sa allting till han visste bara inte att det var jag eftersom att mitt namn byts till något annat i vanliga unive dcn automatiskt, kan skicka bevis i pm att jag och nordic är vänner och när han säger att han inte visste det var jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för Hets ooc och Fearrp, har tagit läredommar från fearrp genom att bli bättre på att värna om mitt liv ig. Och min hets i ooc ban var efter jag dog utav en bugg och blev då sedan sur och skrev i ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Strunta i att skrivit någonting över huvudtaget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte skriva onödiga saker även fast det är till mina vänner

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka