Nekad Simbasmormor | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simbasmormor

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Johasson

Vad är ditt discord namn? Simbasmormor

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Barkengren och är en 24 årig man från Göteborg. Han har haft en bra uppväxt, många vänner, bra i skolan och genuint en bra uppväxt överlag. Han har ingen flickvän eller fru och har inga planer på att skaffa det samt ingen familj som lever i nuläget då han är ensambarn och båda föräldrarna dog i en bilolycka för 2 år sedan. Anders intressen är att hänga med vänner, chilla på torget och köra bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mer social rp då jag kommer spela för att skaffa många ig vänner och kunna gå runt på stan och folk känner igen mig och hälsar utan att behöva höra min röst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna ett scenario alltså att man istället för att vina välja att ha så bra rp som möjligt utan att bry sig om förlust

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna (Clogg, pwr gaming, meta gaming, Nlr o sunt förnuft) är en del regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de skulle jag inte säga Tack o hej Lever pastej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka