Accepterad Simbasmormor | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simbasmormor

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Lundgren

Vad är ditt discord namn? Simbasmormor

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2005

Berätta om din karaktär. Anders Barkengren klev av planet i Unive med en tung ryggsäck över axeln och ett hjärta fyllt av både förväntan och osäkerhet. Han hade lämnat sin lilla hemstad bakom sig för att börja ett nytt kapitel i sitt liv som nybliven polis i denna medelstora svenska stad. Att flytta till Unive var en chans för honom att börja om och att äntligen följa sitt kall.
Han var 28 år gammal och hans liv hade varit allt annat än enkelt. När Anders var tio år gammal blev hans älskade bror Johan mördad under mystiska omständigheter. Johan var inte bara hans bror, han var Anders hjälte, den som alltid fanns där för honom. Mordet på Johan blev en vändpunkt i Anders liv, en tidpunkt som markerade slutet på hans barndom.
Efter mordet förändrades allt. Skolan blev en mardröm, där Anders blev mobbad och utfryst av sina klasskamrater. Hans föräldrar, förkrossade av sorg, kämpade för att hålla ihop familjen. Men Anders bestämde sig tidigt för att han ville bli polis, att han ville bekämpa orättvisor och skydda de som inte kunde skydda sig själva. Drivkraften att förstå vad som hände med Johan och att förhindra att något liknande hände någon annan blev hans största motivation.
Anders hade studerat hårt och tränat flitigt för att klara polisens antagningskrav. Nu stod han här i Unive, redo att möta de utmaningar som väntade honom. Han visste att polisarbetet skulle vara tufft, men han var fast besluten att göra sitt bästa, att hedra minnet av sin bror och att göra världen till en säkrare plats.
Unive var en stad med sina egna problem och hemligheter. Anders hade hört talas om områden där kriminaliteten var hög och om de olika utmaningar som polisen här ställdes inför dagligen. Men han var redo. Han var redo att ta itu med varje uppgift, att lära sig av sina kollegor och att bidra med sina egna erfarenheter och insikter.
När Anders lämnade stationen och började gå mot sitt nya hem, kände han en blandning av nervositet och beslutsamhet. Han tänkte på sin bror och på löftet han hade gett sig själv att göra skillnad. "Jag kommer att göra dig stolt, Johan", tänkte han tyst för sig själv.
Det var en ny början, en chans för Anders Barkengren att skapa en framtid fylld av rättvisa och hopp. Och även om hans förflutna var fyllt av smärta och svårigheter, var han mer än redo att möta framtiden med mod och beslutsamhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror verkligen att jag kan bidra till en hög nivå av roleplay på en FiveM server, och här är några anledningar till varför:

För det första, jag är bra på att skapa och utveckla intressanta karaktärer. Ta till exempel Anders Barkengren, en karaktär jag skapade som har en djup och intressant bakgrund. Jag kan skapa karaktärer som är realistiska och engagerande, vilket gör spelet roligare för alla.

Jag älskar att skriva berättelser och har en kreativ sida som hjälper mig att komma på spännande historier och händelser. Detta gör att jag kan bidra med intressanta storylines som gör servern mer levande och spännande.

Jag har också erfarenhet av rollspel från både digitala spel och bordsspel, vilket betyder att jag förstår hur man samarbetar med andra spelare och skapar en bra rollspelsmiljö. Jag är bra på att improvisera, vilket betyder att jag kan anpassa mig till oväntade situationer och göra spelet mer dynamiskt och intressant.

En annan styrka jag har är att jag strävar efter realism i mitt spelande. Jag lägger ner tid på att förstå och studera verkliga yrken och situationer, vilket gör att jag kan skapa trovärdiga och realistiska interaktioner som förbättrar hela upplevelsen på servern.

Jag är också en bra lagspelare och förstår vikten av samarbete. Jag är alltid villig att lyssna på andras idéer och arbeta tillsammans för att lösa problem och skapa en positiv miljö för alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man aktivt bidrar till att göra spelet eller rollspelsupplevelsen mer intressant och engagerande för andra spelare. Det handlar om att vara en generös spelare som inte bara fokuserar på sin egen karaktärs mål och framgångar, utan också på att hjälpa andra spelare att få en rikare och mer uppfylld upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst reglerna (Rdm, Vdm Copbait, FearRP, NLR, Metagaming, combatlogg, powergaming. osv)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har alldeles för många timmar på fivem (3700)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de skulle jag inte säga Tack o hej Lever pastej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Du kommer få din "väntar medlemskaps intervju" roll lite senare pga lite strul med systemet.

Rollen tilldelad (15:12)

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka