Nekad silyturtle | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? edgruy

Vad är ditt discord namn? silytrurtle

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Chico Lachowski 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam, äventyrsfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Chico Lachowski växte upp i en fin by i Sverige som var långt ifrån många storstäder. Han han inget problem med sin uppväxt och jobbade på en pizzeria. Men tillslut började han tröttna på att bo där han bor så han sparade upp pengar för att flytta till univestaden. När han växte upp hade han alltid velat vara en polis men pågrund av att det inte finns någon polis i hans by kunde han inte bli det. Tillslut hade han råd och så valde han att flytta och nu försöker han bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med en bra rp nivå till servern. När jag rpar vet jag vad jag gör så om jag bara håller en bra rp nivå och hjälper andra samtidigt hålla en bra rp nivå tror jag att jag kommer vara lite till hjälp för serverns rp. I framtiden kanske jag blir SV för att hjälpa till lite extra med rp. Kommer nog inte bli helper eller något liknande för pallar inte med det. Men jag kan garantera att jag kommer göra mitt bästa att upprätthålla en bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska aldrig spela speciellt för ens egen vinst. Ett exempel skulle vara i ett scenario där man kanske är rejält överlägsen och det inte blir ett dugg roligt för motparten ska man försöka spela för deras vinst så det blir ett mer utvecklat scenario för dom. Man ska inte alltid använda den lättaste metoden för att vinna eller göra klart ett scenario. Målet är att göra scenariot så utvecklat och roligt för båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, mycket har hänt men jag har lärt mig av det. Nästan alla min bans var för jätte länge sedan sen och jag kan erkänna att jag har medvetet brytit regler osv tidigare. Nu kommer jag fokusera på att hålla så bra rp som möjligt för att undvika att bli bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm= döda någon utan syfte. vdm = använda fordon som vapen. sunt för nuft = rpa ologiskt pwrgaming= rpar inte på skador eller spelar för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka