Nekad silyturtle | Ban Överklagan (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SILLY2TURTLE/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? silytrurtle

Vem var det som bannade dig? gaby_bs19

Bild på banmeddelande: 123123213123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att gaby inte kan tänka från olika perspektiv, kan inte tänka så långt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En bil kör på våran bil, kallar dom i bilen hora. Visar sig att det var en tjej i den tonade bilen blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den är felaktig, visste inte att det var en tjej i bilen. Fick aldrig veta hur gaby tänkte kring det jag sa då hon känner sig inte bekväm att snacka i support? Tycker inte det jag gjorde i snuskigt beteende. Säger inte att man ska kalla tjejer horor. Men om jag kallar en grupp personer hora varför ska jag bli bannad om en av de tre i bilen är en tjej? Fattar inte varför gaby tror jag kalla henne i hora.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans nu har till mestadels varit lall. T.ex jag hade en bugg där jag kunde dra ut folk ur bilar så drog jag ut någon som ett skämt men gav tillbaka bilen direkt efter. Jag körde aldrig iväg med den eller något liknande. Har många bans men minns inte många va dom på grund av att jag inte har blivit bannad mycket på det senaste. Förut blev jag bannad rätt så mycket för jag gjorde dåliga beslut rätt så ofta. Fick också en ban nyligen för hets ooc vilket är till hundra procent mitt fel men jag hetsade ooc för jag blev anklagad för fearrp och att jag hade buggad iväg mitt vapen så jag inte skulle låta några få det när i verkligheten dom hade redan tagit mitt vapen. Sen blev jag skjuten på grund av det så blev jag sur och hetsade ooc. Hetsade också för dom pittade oss på cyklar bara för att dom kalla oss springisar och så hetsa vi tillbaka och så drar dom vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tycker inte det, varenda dag i unive hetsar folk jätte mycket kallar varandra massa skit, snackar om folks familj osv. Tycker inte det är ett problem med det. Förstår också varför snuskigt beteende reglen finns. Men tycker inte det jag gjorde var snuskigt beteende. Inte så att jag aktivt letar efter tjejer att kalla hora.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, inte lärt mig någonting då jag tycker gaby är en envis helper som inte kan ta sin tid att sätta bra bans och tror hon är utsatt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka