Nekad silyturtle | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SILLY2TURTLE/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? silytrurtle

Vem var det som bannade dig? gaby_bs19

Bild på banmeddelande: 123123213123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde jag kalla dom hora för dom var tjejer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra är i sandy och så går våran bil sönder, sen springer vi till garaget för att ta ut en ny bil. När vi tar ut en bil kommer en vit bil från ingenstans och kör in i våran bil och så säger jag "Vad gör du din hora" eller något liknande. Detta var en tonad bil så jag kunde inte se vilka som var i bilen. Men när jag satt och snacka med dom så sa en tjej "Va sa du?" vilket jag inte hörde för jag snacka samtidigt. Sen säger jag hora och hoppar in i bilen sen blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den är inte felaktig från staffens perspektiv för dom trodde jag visste vem det var. Men jag visste inte vem någon av dom va och sa hora bara för att de körde på våran bil. Det var typ 2 tjejer i bilen och en kille. Förstår att det lät som jag sa det med mening för att tjejen sa "va sa du" men jag hörde inte det hörde bara massa andra som snacka. Detta visste in gaby såklart men det är lugnt. Mitt fel fortfarande. Vill bara att de ska förstå att jag seriöst inte skulle säga det till en tjej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans nu har till mestadels varit lall. T.ex jag hade en bugg där jag kunde dra ut folk ur bilar så drog jag ut någon som ett skämt men gav tillbaka bilen direkt efter. Jag körde aldrig iväg med den eller något liknande. Har många bans men minns inte många va dom på grund av att jag inte har blivit bannad mycket på det senaste. Förut blev jag bannad rätt så mycket för jag gjorde dåliga beslut rätt så ofta. Fick också en ban nyligen för hets ooc vilket är till hundra procent mitt fel men jag hetsade ooc för jag blev anklagad för fearrp och att jag hade buggad iväg mitt vapen så jag inte skulle låta några få det när i verkligheten dom hade redan tagit mitt vapen. Sen blev jag skjuten på grund av det så blev jag sur och hetsade ooc. Hetsade också för dom pittade oss på cyklar bara för att dom kalla oss springisar och så hetsa vi tillbaka och så drar dom vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle bara undvikit att kalla någon hora alls. Man vet aldrig om det är en tjej i bilen så man ska bara inte säga det alls. Borde också kanske tänka på vem det är jag snackar med när jag säger något så jag inte kränker någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka på vad jag säger så det inte missuppfattas i framtiden. Ska inte bara slänga runt ord med betydelse som det är ingenting i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka