Accepterad silyturtle | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SILLY2TURTLE/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? silytrurtle

Vem var det som bannade dig? quireee

Bild på banmeddelande: quiree.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde runt med en polis bil. och försökte hämta min kompis mitt i en skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev riktad på i grove och de sa till mig att jag skulle lämna området så jag och mina vänner lämna. Jag hitta en polisbil som jag körde och sen plocka upp min kompis med sen skulle jag plocka upp min andra kompis men han springer runt i en skottlossning så jag försöker rädda honom jag kör fram och tillbaka men jag ser inte honom och innan jag hittar honom blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig, men jag gjorde inte det heller utan anledning plus det var sent på kvällen och jag lallade. Skulle uppskattats om ni förstår också varför jag gjorde det jag var trött och försökte hjälpa min kompis. Alla jag körde med tycker det jag gjorde var dummt även om jag försökte hjälpa dom och jag märker verkligen att det jag gjorde var fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev senast bannad för jag kallade någon hora som jag inte visste var en tjej lärde mig från det att jag måste vara försiktig med mina ord för att undvika att kränka någon. Och tänka på vad jag säger och vem jag säger det till. Blev också bannad för att jag hade en bugg där jag kunde dra ut folk så jag lallade lite med folk på sjukhuset och blev bannad. Sen blev jag också bannad en gång för jag började slåss på sjukan mot några andra. Majoriteten av dessa har bara varit lall och jag vet att det är dåligt darför har jag lärt mig från dom. Det jag gjorde nu var ingenting jag brukar göra jag har lagt alla bans bakom mig. Det var sent på kvällen och jag tänkte inte innan jag agerade. Hoppades bara att en staff inte speccade. Vet själv också att det har skrivits ut flera gånger att nattlall inte är tillåtet men jag tänkte inte på det nu. I framtiden kommer jag alltid hålla samma rp även om det är sent på kvällen eller inte. Mina andra tidigare bans är till mestadels lall och alla andra grova som sunt för nuft vdm, osv har jag lärt mig av och inte repeterat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka i tiden skulle det första jag tänkt på att sno en polisbil är suntför nuft oavsätt vad. Det finns dashcams som visar vem jag är och det är riktigt orimligt. Skulle kunna argumentera att jag gjorde det för att rädda min vän men det håller inte. Det jag gjorde var rent lall och jag var trött. Skulle också tänkt på att på kvällen ska man inte lalla något alls. Kan erkänna innan det provocera jag folk lätt för att försöka starta argument vilket också är sunt för nuft. I framtiden ska jag undvika allt nattlall och alltid hålla samma rp nivå oavsätt tid. Att åka runt i en skottlossning även om ens vän är mitt i den är orimligt också. Skulle kanske varit rimligare om jag var beväpnad och kunde skydda mig själv men jag har inte ens vapen eller krim.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska alltid hålla samma rp nivå oavsätt vad för att göra servern en bättre server. Ska ´alltid tänka nogrant innan jag gör något. Då sunt för nuft är en väldigt bred regel som inte bara kräver att man vet var det betyder men man måste också tänka själv. Det är något jag kommer göra extra mycket i framtiden. Kommer alltid tänka innan jag gör något och kommer alltid också fråga mig själv om detta skulle vara rimligt om det hände på riktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka