Nekad silverfisken11 | Chef-jobb ansökan [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Whac#5010

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? ett år totalt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra jobbet bra då jag kommer försöka ta in folk så ofta jag kan a resucer och planer och göra det jag kan för få en bra grund sen För att göra Kriminalvården bra är det viktigt att samverka med andra myndigheter, såsom polisen, domstolar, socialtjänsten och hälso- och sjukvården. Genom att dela information och samarbeta kan man identifiera och hantera risker på ett tidigt stadium samt erbjuda adekvat vård och stöd till intagna. Det är också viktigt att involvera intagna i beslutsfattandet genom att etablera råd eller forum där deras åsikter och erfarenheter kan tas i beaktning. För att Kriminalvården ska fungera bra är det avgörande att säkerheten och ordningen upprätthålls inom anstalterna. Detta innebär att ha välutbildad personal, tydliga rutiner och protokoll för säkerhetskontroller, övervakningssystem och säkerhetsutrustning. Det är också viktigt att ha en effektiv disciplinär process för att hantera incidenter och stödja en trygg miljö för både intagna och personal. det var typ det men kommer göra det jag kan för göra det aktiv och bra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd där som anställd där som först vanlig vaklt sen efter tag blev jag pa sen sa jag upp mig nu vill jag ta mitt kliv tilbaka och göra insats som chef

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka