Accepterad SilverFangMedia | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SilverFangMedia

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Atterfalk

Vad är ditt discord namn? silverfang4759

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Eriksson 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam humoristisk och glad person

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag växte upp i en by ni säkert hört talats om tidigare som heter oskarström med min vän Tom persson och jag va väldigt tillbaka dragen tills jag mötte han och han börja visa att de finns mer o se i världen vilket jag är så tacksam för jag flyttade till staden Unive för nu 14 dagar sen cirka och jag har mött fler vänner än vad jag kunnat drömma om som driver mig framåt när något känns svårt jag lever med mina diagnoser som adhd mm men de har inte hindrat mig från och vilja ta mig frmåt om de är nått jag briner för och de är o hjälpa andra med de jag kan och hoppas på o få lära mig i stan jag drömmer om o få jobba på båtbolaget eller trygghansa så småning om då jag sett att de fattas folk o många nämner ofta de behöver hjälpo va passar då inte att jag tar chansen om jag får o lära mig detta med o försäkra bilar eller lära mig försäljnig och bra kund bemötande i denna stan och samtidigt utvecklas mer socialt men just nu är de skattjägare med min vän Tom och nya vänner Safira och Mathisas o fanny när hon är i stan me och vi jobbar mer mot natten för att folk på dagen ska få en ärlig chans med och sen möter vi på nån på kvällen / natten tar vi båten till dom o kollar om de går o dela upp oss så de är högre upp och vi längre ner eller tvärt om allt beror på hu de känner

Vad kan du bidra med till serverns RP? de jag kan ge till denna stan är de en del information om bilar då intresset ligger väldigt högt hos mig men jag hoppas på lära mig mer och ha mer kontakt med folket i staden oavsett vilken väg de väljer o ta att de finns en person de kan vända sig till o prata med oavsett de gäller en försäkring på bil eller om nån behöver köpa bil eller en vän i från stan som kan lyssna och ge råd o tips eller helt enkelt bara finnas i deras liv som jag tror alla faktiks behöver i sin vardag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex jag som skattjägare med gruppen vänner jag mött på havet vi kör aldirg på ett girigt sätt de ska inte bara gynna oss som grupp utan vi försöker aktivt möta nya människor och kolla om platsen där vi arbetar på ska ge en utveklig för alla som är nya eller folk som bott länge i stan och att de blir en gemenskap att prata med varandra kolla så vi har va som behövs när vi och de andra är ute till sjös

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm du får inte använda din bil för och köra på någon, Copbaiting du ska inte aktivt göra nått för och få deras uppmärksamhet för och göra dom iriterad, Combatloggning om tex jag blir indragen i rån som gisslan får jag inte ringa till min kompis på dc och tala om vart jag befinner mig och han kör dit för o hjälpa när han egentligen inte brode veta då ha inte fått infon i spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte mer än att vissa av oss som joobar i grupp är även boende under samma tak så råkar man hör nån annan röst en den som egentligen ska höras är de därför men vi försöker ha ljudet mjutat o så när de andra går förbi eller sådan

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka