Nekad SilverFangMedia | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SilverFangMedia

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Atterfalk

Vad är ditt discord namn? silverfang4759

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Eriksson 29 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Omtänksam Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik växte upp i en vanlig famil med vanliga jobb hans dröm var att bli medborgare o skaffa jobb hos båtbolaget o kämpa för sinna drömar o sedan äga så många bilar som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till o vara hjälpsam mot nya medborgare och mot allmänheten visa nya medborgare vad ställen finns o vad man kan göra för o få en bra start

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inte vara självisk o faktiskt låta andra få en chans att vinna eller få något

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har inte brytit mot några regler försöker hålla mig till att följa dem regler som gäller

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vmd combat logging copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är ganska blyg i början men börjar prata ganska snabbt

Vad är ditt namn i verkligheten?

Ahmed hadouni

Vad är ditt discord namn?
hyena0000

Vad är ditt födelsedatum?

1999-10-10

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär:

Jacy Mang 29 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?
Smart, skicklig oförväntad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Jacy Mang föddes 13 augusti 1995 i Malmö. Jacy pappa var aldrig med i bilden så uppväxten var jätte tufft för mamman lämnades ensam. I skolen gick det jätte bra för han var begåvad men bra IQ vilket gjorde honom smart. Jacy inombords var jätte trasig och mådde inte så bra för han hade jätte mycket att tänka på för mamman hade det svårt med hyran och inte hade jobb så redan sen ung ålder kände han sig utanför. Han började träna MMA och träffa på sin tränare som heter Malte Sjöberg, deras relation byggdes snabbt och bra med tiden som gick där Jacy såg inte honom som en tränare han såg honom som en fadersfigur han lärde honom allt men det viktigaste Jacy tog från det var heder och disciplin. För Jacy var heder allting för han såg det som en stor tyngd på hur manlig man är om man har en stor heder. I skolan fick han inte så mycket respekt så han tänkte "Får jag inte respekt jag ska ta det från dem". Vad som hände efter skolan var det tre killar från pararelklass där dem mobbade honom alltid, men till slut fick Jacy nog han gick fram till dem och startade en altercation där dem började slåss men Jacy var duktig på slåss och slog dem så pass att alla hamnade på sjukhuset, då blev polisen involverade och socialen med. Han tyckte inte om det för han kände sig kontrollerad som en pjäs. Så han började hata sitt liv och började hänga med dem äldre från området och började göra små jobb tills han själv blev en stor spelare och börja göra sitt. Han började göra mycket pengar men han märkte det är inget långvarigt liv för han såg sina vänner bli dödade eller sitta fängelse. Så vad Jacy ville göra är en plan ett framtidsmål. Starta företag, han läste och läste i dagar för att komma fram till en logistic företag och han sats allt på det nu lever han bland dem två världarna. Dag var en pontus och på kvällen var en sitt riktiga jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP

En rolig upplevelse bland alla spelare, jag har en ganska unik karaktär. Det vill säga en rolig men samtidigt en skicklig och smart spelare. Men det jag kan erbjuda är en rolig upplevelse för alla medborgare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Om jag förstod det rätt att det handlar mer om att du ska inte kunna utnjutna scenariot med din vän för att ta en nytta eller att vara självisk för att andra ska få en vinst utifrån scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?

Alla är inte direkt fläckfria såklart men det var ett tag sen sist det hände, kan inte komma ihåg helt och hållet men det jag minns var när jag, bråkade med nån och dödade honom men enligt admins var det inte tillräckligt med anledning till varför han skulle dö, men det löste sig dem sa bara att jag skulle ta bättre beslut så vad jag lärde mig var att man ska ta rätt beslut inte för hastiga bara för att man spelar.

Kan du ge exempel på några av serverns regler?

VDM man ska inte använda bil som ett vapen

Copbaiting slira med bilen för att få uppmärksamhet från polisen

Combatloggning man ska inte ta information utanför spelet t.ex discord osv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive?
Spelar ganska ofta, jag är medlem i en annan server också. Titanium RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Energifull människa som är ganska rolig, hypig som person ganska mycket energi. Glad energi.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka