Nekad Sillen | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sillen

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Silfros

Vad är ditt discord namn? sillen12344

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2005

Berätta om din karaktär. TorLeif född år 2005-02-21. Redan när TorLeif blev 8år så kände han att de höga stadshusen i Göteborg inte var något för honom. TorLeif har alltid velat ha saker på sitt egna sätt och och alltid haft sin dröm om att skapa sitt eget företag och kunna bli rik. För att kunna uppnå sin dröm var TorLeif tvungen att riskera sin vänskap med hans 2 bästa vänner men även sitt familjeliv.
Redan i 17års ålder så lämnade han sin mamma och syster i Göteborg för att flytta. TorLeif flyttade till en liten by uppe i det svenska skogarna. Han började plugga och spara varenda slant han tjänade för att kunna uppnå hans dröm.
En dag, när han satt vid sitt köksbord och stirrade ut över den grönskande skogen, fick han en idé. Han skulle starta en ekologisk gård där han odlade grönsaker och frukt utan kemikalier och konstgödsel. Torleif var övertygad om att människor skulle vilja ha ren och naturlig mat, särskilt i dessa tider av ökad medvetenhet om hälsa och miljö.
Efter några år med ett välfungerat företag var Torleif en man i sina bästa år, bosatt i en pittoresk by i de svenska skogarna. Han var rik, inte på grund av arv eller lotterivinster, utan tack vare sitt envisa slit och sparsamhet. Torleif hade alltid drömt om att bli entreprenör och skapa något eget, något som skulle göra skillnad i världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att utnyttja min expertis inom rollspel kan jag upprätthålla en överlägsen kvalitetsnivå och förhindra eventuella fall av FRP
eller andra saker som bryter mot Unives Regler. Men mitt yttersta mål är att kunna framföra samarbeten och kunna skapa en bra och säker atmosfär i RP världen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska agera på ett sätt som bidrar till en intressant och realistisk upplevelse för alla inblandade. Man ska vara villig att förlora eller ta en mindre fördelaktig position om det förbättrar rollspelsupplevelsen för motparten och gör scenariot mer trovärdigt och underhållande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Här är några exempel: Kapitel 5 paragraf 2: Man får inte avrätta någon under ett personrån. Detta är för att säkerställa att alla spelare har en chans att fortsätta sina rollspel och att inte förstöra spelupplevelsen för någon genom överdrivet våld. Metagaming: Man får inte använda information som man fått utanför spelet för att påverka sitt rollspelande. Till exempel, om du hör något på Discord som din karaktär inte kan veta i spelet, får du inte agera på den informationen. RDM (Random Deathmatch): Man får inte döda en annan spelare utan giltig rollspelsorsak. Alla våldsamma handlingar måste ha en motivering och en historia bakom sig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har ganska mycket erfarenhet för att jag spelat det ett tag på andra servers men nu vill jag bara fokusera på Unive och speciellt kunna dela servern till andra rp spelare. Har även kollat på mycket rp och på de senaste bara Unive för att kunna lära mig och se hurdan servern är.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tillsist vill jag bara framföra att jag är en väldigt engagerad rp spelare, och vill alltid se till att jag gör mitt främsta för att folk ska få en så bra uppfattning om mig som möjligt.

Nekad
Anledning:
Misstänkt AI skriven

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka