Nekad advookaten | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

advookaten

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Advookaten

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Moppe Glenn

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stabil, Trygg, Ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Moppe Glenn växte upp i en småstadsmiljö där motorintresset tog fart redan i ung ålder. Han började tidigt skruva med mopeder och bilar, både för att lära sig men också för att få en känsla av frihet. När andra ungdomar kanske sökte sig till idrott eller studier, så tillbringade Glenn sin tid i garage, på parkeringar och längs småvägar där motorljudet var en del av vardagen. Han har levt ett liv där han fått kämpa för det mesta själv. Ekonomin har aldrig varit stabil och det har lett till att han ibland tagit genvägar genom småjobb i gråzonen. Samtidigt har Glenn en stark dröm om att ta sig bort från det otrygga livet och skapa något eget och hållbart. Hans stora mål är att en dag driva en egen verkstad där han kan bygga, laga och sälja fordon – men också vara en naturlig samlingsplats för andra motorintresserade. Framtidsplanerna kretsar kring att balansera hans passion för motorer med ett ärligt och stabilt liv. Han vill kunna visa att man kan gå från småstrulig ungdom till en person som bygger något bestående.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerad och seriös RP där berättelser och karaktärsutveckling är i fokus. Jag gillar att bygga relationer mellan karaktärer, skapa konflikter och lösningar som känns trovärdiga och ge andra spelare en roligare upplevelse. Jag vill vara en spelare som bidrar till en levande stad, inte någon som bara är inne för att störa.

Jag tror också att min bakgrund och erfarenhet av att spela olika roller gör att jag kan bidra till variation. Oavsett om det handlar om att spela en småkriminell, en mekaniker, eller bara en person som hänger runt och bygger vardags-RP så vill jag alltid skapa något som gör att motspelaren känner att deras tid var värd det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid sätter sig själv i första rummet, utan istället tänker på helheten i RP:t. Att spela för motpartens vinst betyder att jag som spelare accepterar att min karaktär kan hamna i underläge, förlora en konflikt, bli lurad eller hamna i trubbel – så länge det skapar en bra upplevelse för alla inblandade. Det är en grundsten i bra RP, för utan det blir det bara tävling istället för berättelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag är noga med att läsa och följa reglerna just för att förstå att servern är ett gemensamt projekt där alla ska känna sig trygga och delaktiga.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte döda andra spelare utan en giltig RP-bakgrund. Slumpmässigt dödande är inte tillåtet. Det är förbjudet att använda sitt fordon som ett vapen. Man ska behandla andra med respekt, både i spelet och utanför – mobbning, kränkningar eller trakasserier tolereras inte. Man måste alltid hålla sig i roll, även när situationen inte går som man själv vill.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar struktur och som vill skapa roliga RP-upplevelser tillsammans med andra. Jag kan bli stressad ibland, men jag är medveten om det och försöker alltid hantera det på ett bra sätt. Det viktigaste för mig är att bidra till ett bra klimat på servern där både jag själv och andra spelare känner att vi bygger något tillsammans.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka