Nekad sikecp | Chef-jobb ansökan [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Leon

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har märkt att dom här senaste dagarna har det inte varit någon som jobbat på autoexperten och det är aldrig öppet. Så jag tänker att om jag blir chef på Autoexperten ska jag försöka anställa flitiga och effektiva arbetare. Såna människor som kan jobbet och är lite erfarna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Autoexperten för några veckor sedan och jag är erfaren där.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Paavo Lahti och han är Ungefär 36 år gammal. Ursprungligen är han från Finland men han har bott i Sverige i ungefär 10 år.Han har inga barn och han är singel, men han är ändå glad. Han är en snäll kille och glad men om någon kommer och är dum eller håller på mot honom kan han bli lite arg. Men det händer inte så ofta. Hans intressen är att meka med bilar och köra med bilar. Han gillar att köra streetrace då och då.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne nu på jullovet kanske 7+ timmar per dag. Fast ibland kan jag kanske inte för att det händer saker IRL. Men det borde inte vara något problem för jag är ofta aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart för att det är ju bara ett jobb och det gör inte så jätte mycket om jag inte blev chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag faktist inte.

Har du läst våra Regler? Aa kan i princip nästan alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka