Accepterad sikecp | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Användarnamn: sikecp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sike_cat/

Vad är din discord tagg? sike#2340

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? abusar f9 samt suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban pga av att jag inte har använt f9 eller något men det var ett glitch som alltid händer när man inte har bälte i bilen och så flög jag från ingenstans upp i luften och så vänta jag typ i 5 sekunder att dom ska komma tillbaka och se mig men dom fortsatte köra.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja några gångar när jag inte visste reglerna och var dålig på rpa. Men nu har jag blivit bättre på rpa och läst alla regler på multistaden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte helt vad jag skulle kunna göra annorlunda pga av att jag flög ut ur bilen från ingenstans och jag tryckte inte på f9 men jag kanske borde på något sätt börja springa emot dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ha alltid bälte på sig i bilen så man inte flyger ut, för det brukar hända minst 10 gånger varenda dag.

Har du läst våra regler? Ja

Vad jag såg var att du laggade ut ur bilen och sen direkt började du springa in mot byggnader för att försöka gömma dig, sen kommer dem tillbaks och letar efter dig, Hur ser du på detta?

Aa jag trodde att dom inte skulle komma tillbaka för på min skärm laggade dom sönder och bilen bara fortsatte åka så jag började springa för att gömma mig men sen såg jag dom igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka