Nekad sikecp | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Användarnamn: sikecp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sike_cat/

Vad är din discord tagg? sike#2340

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? vdm och powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban då jag och min kompis blev skjutna av securitas med elpistoler och så försökte vi köra iväg så kom min andra kompis framför bilen och jag skulle hämta honom så råkade jag köra in i honom och så sa han skit i det så körde jag med min kompis iväg rakt in i en typ vägg men jag började gasa iväg för jag tänkte inte på att stanna för jag trodde inte det var en jätte stor krock.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja några gånger när jag inte kunnit reglerna jätte bra och gjort dumma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att tagit det lugnt och inte råkat köra på min kompis och sen gjort ett scenario av att jag krockade in i väggen men jag tänkte inte på det i just den stunden och jag gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man alltid ska roleplaya som skadad om han har krockat eller något och inte råka köra på min kompis.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad

du har blivit bannad flera gånger under ett fåtal dagar och du får vänta några dagar tills du gör en ny

Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka