Inaktuell Siicariio | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Siicariio

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Arrebarre33/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arda

Vad är ditt discord namn? £ #0046

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jari Sarajärvi , han är runt 40 års åldern och är en mc älskare specifikt Harley Davidsson. Jonas har varit en f.d. Hells Angels medlem (President). Jonas har sitt ursprung i Finland. Så när jag RPar honom får jag mycket beröm eftersom jag i riktiga livet är halv finsk så vet jag hur man pratar riktigt bra finlandssvenska. Lite om Jari´s uppväxt. Jari är uppväxt i den Finlands svenska staden Åbo som ligger i höjd ungefär med Stockholm. Jari började sin kriminella karriär som 15 åring där han började göra små inbrott och göra andra kriminella handlingar. Dagen han blev efterlyst, Det var en dag när han skulle frakta ett stort parti med droger med några andra medlemmar i HA Finland. Jari blir stoppad i en gränskontroll mellan Svensk-finska gränsen där dem tyvärr torskar och får ett fängelse på 5 år, men han lyckas smitta från fängelset och lever fortfarande på fri fot, när han flydde fängelset så kom han till Sverige och staden Royal Crew och blev vice president i HA för att hans bror var president i klubben sedan så visste polisen att Jari bodde i Royal Crew så han var tvungen att flytta till Makt Roleplay där han blev President i HA, men polisen har ännu en gång kommit på att han gömmer sig i Makt Roleplay så Jari vill flytta en mycket större stad och har tänkt på att flytta till Unive Roleplay.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive eftersom jag tycker att jag är bra på att rpa, och jag tror att ni staffs kommer gilla rpn jag tillför till servern även att spelarna som spelar på servern kommer tycka om rpt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tänkt länge att börja spela Unive och men nu har jag kollat på han som streamar på Unive och tycker att servern verkligen verkar vara riktigt fett och att de är hög nivå på Rpandet och det gillar jag jätte mycket för då blir det seriöst till 100%

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern av han som stremar på twitch, sen så serc man direkt när han kommer in i fivem lobbyn så ser man unive liksom

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att skapa roliga scenarion, till föra bra rp och ha så roligt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka etablera mig på servern skaffa vänner ingame och bara ha så roligt som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfälet!

Tillbaka