Nekad PLU | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PLU

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adrian

Vad är ditt discord namn? achmedplu

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Jari Hagos(52år) och har varit med om mycket i sitt liv. Han jobbade som polis och blev trött på jobbet eftersom att ingen ville göra det han gjorde och ingen lyssnade på honom så han valde att sluta och istället bli kriminell för att ta hämnd på poliserna. Han kontaktade flera av hans vänner och sa till dem hur han skulle göra. dagen där han skulle ta hämnd kom och han gjorde sig redo med vapen och bilar. Baba och hans grabbar åkte fram till polis station och siktade mot dörren där poliserna går ut. det dem inte tänkte på var att det fanns kameror runt hela stationen. poliserna tog bakvägen och började skjuta Jari och hans vänner medans dem också sköt mot poliserna. Jari kollapsade och blev rushad med ambulans mot sjukhuset. efter två veckor så blev Jari tagen till fängelset och tänkte att han aldrig skulle göra om det igen. han valde också att besöka den här staden och leta efter jobb. Han blev medborgare i staden och började tärna pengar på att vara reporter. Men han kände inte sig intresserad av jobbet och hade känslan av att sluta. Innan han slutade skaffade han en ny Gant tröja, jeans och ett par nya skor. Han drog också till den närmsta frisören för att klippa håret. Nästa dag ringde hans vän från förra gänget och frågade hur Jari mådde. Jari ville inte svara fast han gjorde ändå det och det visar sig att dem blev bra vänner igen. Nu har Jari gått vidare och försöker skaffa jobb och försöker att hitta kärleken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roligt rp och bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte alltid spela för att de ska gå bra för en själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst. till exempel man får bara skicka in en ban överklagan var 24 timme. man ska hålla en god ton och inte säga fula eller dumma saker till varandra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har ungefär 2 år inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget jag kommer på just nu iaf

Nekad. Utveckla svaret på fråga 5. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka