Nekad Sigma | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyshak999

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016842645/

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad är din discord tagg? 23sixten

Vem var det som bannade dig? lludde Kunde tyvärr inte fixa bilden just nu

Bild på banmeddelande: d164ad0b9927ea647290ed9c28a8786a.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för att det såg ut som jag undvek PC check men det var inte så. Min farsa drar sladden runt 03:00 för att jag ska upp till skolan och det var därför jag disconnectade just då. Jag har aldrig fuskat och ni kan PC checka mig när som helst, jag har inget att dölja. Har även klipp sparade om ni vill se något scenario. Jag vet också att jag inte haft den bästa RPn på sistone. Jag har gjort dumma grejer och inte riktigt bidragit på ett bra sätt. Men jag hade faktiskt börjat tänka om innan bannen kom och ville börja köra bättre RP framöver. Jag vill verkligen få en chans till att visa att jag kan skärpa mig. Jag lovar att lägga fokus på bra RP och bidra mer. Jag vill också sjukt gärna vara med på TikTok challengen ni kör nu, hade varit fett kul och ett bra sätt att visa att jag kan bidra bättre. Jag vill bara komma in igen och visa att jag kan lira på rätt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja asså jag låg nog och sov eftersom min farsa hade dragit internetkabeln vid 03:00. Eller så låg jag i sängen och kollade på Dexter eller TikTok, jag minns inte helt exakt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker bannen är felaktig 50/50 Jag har inte haft bästa rpn på sistone och kmr inte ljuga för er. Men jag har aldrig gått så lågt och fuskat så aaa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjort misstag tidigare som lett till bans, men varje gång har jag försökt lära mig något och inte upprepa samma fel igen. Jag vet att min historik inte är perfekt, men jag har försökt bli bättre och ta ansvar för det jag gjort. Det är skillnad på hur jag var då och hur jag tänker nu.

Till exempel blev jag en gång bannad för bugg abuse och RDM, efter att jag råkade dubbelhoppa med en cykel. Jag förstod ganska snabbt att det inte var okej, och sen dess har jag hållt mig borta från allt som liknar buggar eller onödigt våld i RP. Jag har också fått en 30-dagars ban av Valentino, en Discord-ban av Makavelli, och en serverban av Ludde.

Jag har även haft en permanent ban för staff abuse från 320, plus några andra bans från när jag var ny och inte riktigt fattade alla regler. Jag försöker inte bortförklara något, men det var en annan tid då jag inte hade samma koll. Jag förstod inte hur seriöst RP funkar eller vad som förväntas på en riktig server.

Jag är inte stolt över min historik, men jag vill ändå att ni ska veta att jag inte är samma person idag. Jag har växt upp, lärt mig mycket om hur RP ska spelas och hållt mig ifrån problem länge nu. Jag vill bara få visa att jag kan vara en stabil spelare som gör rätt för mig och inte sabbar för någon annan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag är oxå bannad i dc

Senast ändrad:
Lämna PC check då räknas du som skyldig fuskare, bannen är inte felaktig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka