Sightly | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sightly

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Elin

Vad heter du på discord? Sightly#7689

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 1995

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar olika tider mellan 7 på morgonen till 3 på natten vardagar och helger, 3-10 timmar per dag.

Berätta om dig själv Jag är en glad, kreativ och lugn tjej på 26 år från Norrland som pluggat inom 3D-grafik, vektorgrafik, foto och konst. Just nu väntar jag att plugga upp mina betyg för att bli djurvårdare. Jag älskar djur och natur och är ofta ute med min hund i skog och fjäll, men sitter också gärna hemma och spelar FiveM, WoW eller något annat med mina vänner.

Vad skulle du göra om du blir staff? Eftersom att bra RP är väldigt viktigt för mig, och även att regler ska följas så kommer jag vara väldigt noga med det. Jag är väldigt rättvis och vill att rätt ska vara rätt oavsett om det är en vän eller en okänd människa. Jag tycker att jag sällan fått bra respons (eller ingen respons överhuvudtaget) vid /reports eller /help, och det är något som jag skulle jobba mycket med. Även att specca mycket och se till så att det är en hög RP-nivå på servern skulle jag prioritera högt. Genom att prioritera /reports och att specca mycket i realtid så vet jag att det blir en mer rättvis, snabb och korrekt bedömning om något går snett eller spårar ur. Jag hjälper också mer än gärna till så mycket jag kan i supportärenden på discord/forumet och lär mig hur allt går till i support.
Jag som tjej får ofta möta lall och trakasserier vilket jag kommer ha nolltolerans mot ifall jag blir support då detta är en väldigt viktig del av att alla ska trivas oavsett kön, sexuell läggning eller utseende.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca. 2 månader, över 350 timmar.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag älskar att hjälpa människor och jag har även jobbat som kundtjänstansvarig på ett stort företag och tycker att den sortens arbete är otroligt roligt. Jag har fastnat för communityn på Unive och vill jättegärna kunna vara med och hjälpa till för att få den absolut bästa RP-upplevelsen för alla, för att hjälpa nya och erfarna spelare, och givetvis att få bort det lall som förstör för servern. Jag är väldigt aktiv och har inga planer på att sluta spela på Unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är en väldigt lugn tjej som är bra på att lyssna, jag gör inte saker utan att tänka efter en extra gång och jag vet att jag skulle ta alla supportärenden på största allvar. Jag vill att folk ska känna att man lyssnar oavsett vilken sida, alla ska känna sig hörd innan ett beslut fattas och jag vill gärna vara med och göra det till en så rättvis och bra server som möjligt, både community och RP-mässigt. Jag har länge haft intresse för RP och cosplay även IRL, så RP är ingenting nytt för mig.

Har du några tidigare erfarenheter? Inte inom support på FiveM, men i övrigt arbetsliv och hemsidor har jag erfarenhet inom support, kundtjänst etc.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan de mest vanliga kommandon, men är väldigt snabb på att lära mig. Har även vänner inom staff så jag har lärt mig en hel del därifrån.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har väldigt lätt för att lära mig saker jag är intresserad av och som jag vill lära mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar endast på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? -

Godkänd. Välkommen ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka