Accepterad siggex2000 | Medlem ansökning [LINDEBRG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggex2000

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten westerberg

Vad är ditt discord namn? leif gw#5977

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Sixten Westerberg är 27 år gammal och flydde från Tyskland. Han flydde från Tyskland för att det var både svårt att ha en bra ekonomi och för han vill flytta till ett annat ställe för det var lite tråkigt i Tyskland och han vill starta ett nytt liv.
Han är intresserad av bilar. Han gillar gamla billar som Volvos, allmänt bara gamla billar. Han är också intresserad av jakt och fiske Och han vill jaga mest på sin fritid. Han gillar också försvaret.
Han vill gärna bli polis i framtiden eller ett annat jobb med inkomst och inte postnord eller något sånt jobb för det ser inte så jätte kul ut. Han vill också ha många bilar som jag sa innan så är han väldigt intresserad av bilar mest gamla så han vill äga väldigt många billar.

hoppas jag inte behöver skriva mer denna gången

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att rapportera och tillkalla Stafs om någon kör dålig RP och köra så bra RP som jag bara kan få då kanske dom ochså kör bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vara självisk i ett scenario, till exempel bara spela för att vinna eller för pengar. Det blir mer realistiskt om du inte "vinner" varje scenario och du ibland "förlorar" till och med när det finns en chans att "vinna".

Hur hittade du Unive? Det kom upp när jag körde fivem och det var många inne och det är kul.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka