Nekad SiggeSuris | Medlem ansökning (CRONIZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SiggeSuris

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Norén

Vad är ditt discord namn? Noren, hondaat

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 1989

Berätta om din karaktär. Uppväxt i förorten utanför Liberty City. Livet lekte tills dess man började högstadiet och började hänga med grabbarna, först lite oskyldigt festande på helgerna innan det kom in mer och mer alkohol och droger i bilden. Kriminaliteten kom då inte långt därefter, man snattade lite på ICA, slogs mot andra grupperingar i byn. Beckna lite sk*t, smuggla lite sk*t och innan man visste ordet av så kastade man spanska ryttare på parkeringen utanför juveleraren innan man gick in där på besök.

Detta pågick hela ens uppväxt. men efter passerat 30 år så var man trött på ett liv att behöva se sig över axeln. En flytt till San Andreas och ett nytt hederligt kapitel är tanken. Då man växte upp på en cross maskin, motorcyklar och snabba bilar så vill jag bli mekaniker, fixa upp allas fordon till det bästa möjliga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I ärlighetens namn blir detta mitt första försök på en RP server, sett alldeles för många Youtube videos och det ser otroligt kul ut.
Antar jag kan bidra med en bättre och roligare upplevelse för alla spelare här..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vetif-n om jag förstår frågan riktigt ^^ Spela på ett sätt så det är kul för båda parter, inleda konversation när man möter andra och se om man kan hitta på något ?

Hur hittade du Unive? Via en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka