Nekad siggepigge. | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016842645/

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad är din discord tagg? @lizardzw eller siggepigge.

Vem var det som bannade dig? Valentino

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Valentino valde att banna mig för att jag hoppade ut precis efter att jag krockat in i en vägg och sköt direkt efter. När jag hoppade ut riktade fienden sina vapen mot mig, men jag sköt ändå direkt, trots att de andra riktade på mig. Det var ett brott mot FearRP, vilket var helt fel av mig. Jag inser att det jag gjorde var fel och önskar verkligen att få en andra chans. Om jag får en chans till, lovar jag att det inte kommer att hända igen. Jag vet att jag inte har varit den mest regelföljande spelaren på servern på sistone, men om jag blir unbannad kommer jag att ändra mina vägar och följa reglerna bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg död då jag hade dött i scenariot, och då blev jag tillsagd att hoppa in i support. Där förklarade Valle att jag skulle bli bannad och varför; då var det *FearRP* och powergaming. Sedan hade jag ingen bra historik, så jag skulle få alla roller indragna utan något snack om saken. Det var de åtgärder som gällde, och det tycker jag var bra och tydligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser nu att jag gjorde ett dåligt beslut. Att hoppa ut ur bilen direkt efter kraschen och börja skjuta var verkligen inte genomtänkt. Jag förstår att det bryter mot reglerna, och Valentino hade rätt i att banna mig och ta bort mina roller. Det var mitt eget fel, och jag kan inte säga att jag blev behandlad orättvist. Det här var helt och hållet på mig.

Jag vet att min historik på servern inte har varit den bästa, vilket nog också gjorde att Valentino kände sig tvungen att ta i lite extra. Nu ser jag att jag borde ha hanterat situationen på ett mycket bättre sätt och faktiskt tänkt efter innan jag agerade.

Det här har verkligen fått mig att fundera. Om jag får en ny chans, lovar jag att agera mer genomtänkt och respektera reglerna fullt ut. Jag är redo att göra mitt bästa för att bidra till en bättre rp för alla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och lärt mig en hel del från de gångerna. Som när jag blev bannad för bug abuse och RDM för några månader sedan – det var när jag dubbelhoppade på en cykel, vilket ledde till en ban. Jag har verkligen tagit det som en läxa, och varje gång någon annan eller jag pratar om cyklar tänker jag på att inte göra samma misstag igen, för att undvika att bli bannad och bidra till att göra Unive till en bättre server.

Många av mina bans är gamla och dubbla, och en del är från när jag inte var medlem. Visst ska man följa reglerna även som icke-medlem, men det är lätt att råka klanta sig när man är ny och inte har koll på allt. Jag står för att jag har gjort fel förut, och det är inget jag kan ändra på nu. Man blir lätt efterklok.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ser nu att jag verkligen kunde ha skött den här situationen mycket bättre. När vi krockade i så hög fart, runt 300 km/h, borde jag ha stannat kvar i bilen istället för att hoppa ut och försöka skjuta dem som jagade oss. Det var ett dumt beslut, och jag förstår att det bröt både mot powergaming och FearRP – de hade ju redan riktat sina vapen mot oss, och det är verkligen inte realistiskt att man bara kliver ur en bil efter en så våldsam krock och fortsätter som om inget hänt.

Om jag hade tänkt mig för kunde jag ha rpat effekterna av kraschen på ett mer trovärdigt sätt. Jag kunde ha använt /me för att beskriva hur jag blev yr, började blöda, kände smärta och kanske till och med svimmade av. Det hade inte bara gjort scenariot mer realistisk, utan det hade också skapat en bättre rp för alla inblandade. Jag inser nu hur mycket bättre det hade varit att ge dem jag spelade med en chans att reagera på ett vanligt sätt, istället för att bara hoppa ut och börja skjuta direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja till 100% jag sak verkligen göra det bättre om jag blir unbannad jag ska rpa bättre och sluta bryta regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka