Siggeloqvist | Polismyndigheten Ansökan [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sxgg_

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 27 November 2010

Vad heter du på discord? _sxgg#0009

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 350 timmar.

Hur aktiv kommer du att vara? Kommer kunna vara aktiv varje dag men sen så är de ju skola.

Vad heter du? Ingame: Alex Andersson.

Hur gammal är du? Ingame: 22. Född: 1999-06-05.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja de är jag har gått simskola ändas sen jag var 3 år gammal.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis då jag vill hjälpa samhället att bli tryggare, bättre och bidra med en hjälpande hand i staden. Jag tycker det är otroligt roligt att hjälpa till i staden och att vara polis vore en dröm. Jag vill också bli polis för att jag tycker att det är roligt att träffa nya människor och nya kollegor. Jag tycker att det är roligt att prata med människor vilket gör att jag blir en bra polis då jag kan prata med vem som helst utan problem.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Inom polisyrket tycker jag att det är väldigt viktigt att hålla ordning i samhället, och stoppa all kriminalitet som sker i stan spelar ingen roll om det är skjutningar eller någon som kör för fort all kriminalitet ska STOPPAS! Sen så tycker jag ju även att samspelet mellan polis och en annan individ är väldigt viktigt. Och väldigt viktigt att man sköter sitt jobb och gör det så rättvists som möjligt en sak är ju radion, jag tycker man borde kunna sköta sig i radion för jag har märkt att de många som skriker i radion för när jag jobba som securitas då skriker dom i radion och så kan är de vissa som inte vet radion desiplin och de är viktigt. Sen så ska vi hjälpa folk och göra samhället tryggare för folk som känner sig otrygga.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det kan vara stressigt och jobbigt i många fall men det löser sig. Jobbet är väldigt intressant och roligt men också väldigt sorgligt. En gång hade jag varit med och hjälpt till vid en bussolycka där många hade avlidit. Då åkte jag och min kollega hem till vissa av de avlidna personernas familjer och berättade för dom vad som hade hänt. Det är viktigt att bemöta människor på rätt sätt och ibland trösta människor vid sådana händelser.
Jag vet även när man ska ta till med vissa åtgärder.

Jag vet hur man använer Radio desiplin. Kom, Slut kom och klart slut. Jag vet hur man använder bilarna tillexempel sirener på bilarna. På taket av bilarna är de nummer och de är för att polis helikoptern kan se vilken bil de är som åker på larm eller något.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som securitas och tagit alla utbildingar tillexemepl Tazer, batong, bilarna, radion och så finns de ju lite mer. Och jag kommer ihåg allt. Bilarna menar jag liksom hur man använder sirenerna och sånt.

Hur är du som person? Jag kan respektera kolegor och andra folk. Jag gillar att jobba med folk och kunna hjälpa folk. Och Kan hantera stressiga situationer. Jag kan prata med folk på ett bra sätt och är typ aldrig arg på någon. Jag är också trevlig mot folk och är väldigt lugn.

Är det något vi bör veta om dig? Nej igentligen inte.

Tillbaka