Nekad SiggeEd | Ban överklagan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365986212/

Ditt Hex-ID: 1100001182ecda4

Vad är din discord tagg? Siggeed#3151

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig pga av att enligt dom så såg det ut som att jag lämnade spelet för att undvika ett scenario vilket klassas som combatlog jag gjorde såklart inte det med mening.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare var vid nakenstaden och tillverkade sedan hör vi en bil komma så min polare går fram och snackar med dem medans jag gömmer mig och kan gå fram om min kompis blir hotad. Dem står och snackar ett tag jag tror situationen har lugnat sig. Deras bil börjar åka iväg vilket jag ser på bilens lysen och jag var trött och drog spawnmenu eftersom klockan var 23:30 på en onsdag vilket var riktigt dumt av mig och jag kommer aldrig att göra om det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan jag gjorde bort mig totalt och det kommer aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första dag på servern åkte jag 300 genom torget och blev bannad i en vecka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja istället för att gömma mig hade jag kunnat prata med dem vilket är mycket bättre socialt rp. Sedan hade jag kunnat åkt iväg när vi pratat klart så jag var säker på att scenariot var slut och jag kunde lämna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte försöka att undvika scenarion genom att lämna och vara säker på att scenarion är slut innan jag lämnar nästa gång. Jag har lärt mig väldigt mycket av det här och det kommer aldrig att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka