Dubbelpost siggeboj | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggeboj

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad heter du på discord? häst11#5941

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill för det första hjälpa till på unive för att jag verkligen gillar denna servern och för att jag är aktiv här, jag gillar också att hjälpa människor vilket jag tror hjälper mig här då de flesta som söker medlemskap är nya, och oftast har lite frågor.
Jag vill även vara som ett ansikte utåt för unive för det första man gör är oftast att söka medlemskap, så det ger ett gott omdömme till servern då jag alltid är på bra humör med mycket energi, och gillar att prata med folk och vara social.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill för det första hjälpa till på unive för att jag verkligen gillar denna servern och för att jag är aktiv här, jag gillar också att hjälpa människor vilket jag tror hjälper mig här då de flesta som söker medlemskap är nya, och oftast har lite frågor.
Jag vill även vara som ett ansikte utåt för unive för det första man gör är oftast att söka medlemskap, så det ger ett gott omdömme till servern då jag alltid är på bra humör med mycket energi, och gillar att prata med folk och vara social.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid vara lugn, men ändå energifull, trevlig och glad.
Alltid le när man pratar för att ge en positivare känsla ( det märks på hur man pratar om man ler oavsätt om man ser personen eller bara hör ljud )
Om någon är otrevlig mot dig så ska du inte vara otrevlig tillbaks utan du håller ditt humör och positiva energi, du vet aldrig vad en person gått igenom.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att varje spelare ska känna sig speciell, när jag tar en intervju med en spelare vill jag inte att de får känslan av att de är " en av alla mina många intervjuer " utan jag vill att de ska känna att jag är där för att prata och hjälpa med just dem, så att de känner sig välkomna och bekväma på unive, och inte att de får känslan av "en i mängden"

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna fivems grundregler, och unives regler, både till discord och IG, och vara seriös när det kommer till att sköta sig. Ha en plan på vad man vill göra och åstadkomma på unive samt vad ens karaktär har för personligheter och styrkor/svagheter och backstory, och då hålla sig till den. Man ska veta att man inte ska spela för makt eller specifikt att tjäna pengar, och jag personligen tycker ju man ska vara lite trevlig iallafall,
om jag tar en intervju med någon som bara är irriterad, otrevlig och t.ex kallar mig konstiga aggressiva saker så skulle jag kunna se det som ett själ att neka deras intervju för.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag anser att mitt ansvar är att faktiskt göra mitt jobb aktivt, läsa ansökningar och ta intervjuer, och ge dem ett ärligt svar och bedömning och inte bedömma om dem är trevliga eller inte, utan om de kan reglerna osv, även om trevlig är ett +. Och att inte missbruka min roll som att t.ex neka folk bara för att jag kan/känner för det.

Hur ser din aktivitetet ut? mandag t fredagså ä de 4-9 timmar om dagen beroende på om jag har många prov och hockeyträningar på helgen är jag mer aktiv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? näe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka