Accepterad Sigge | Ban överklagan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084275138/

Ditt Hex-ID: 110000142ff05c2

Vad är din discord tagg? Sigge#4975

Vem var det som bannade dig? S1monx

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm i skottlossning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en kille 2 gånger en skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var utanför sons då ser vi deras bil kröa ut då väljer vi att frölja efter då kör den direkt in i deras hus och abusar de för dem vet att vi inte kan ta dem, då hoppar jag ut och skjuter för der är de dem gjort hela dagen igår o i förrgår mitt gäng ville då få hämnd för de dem gjorde, sen blir jag bannad för vdm ca 30 min senare när jag ligger o sover

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker verkligen itne de är felaktigt för från klippet sida så tycker jag jag förtjänade ban, men om man tänker lite logiskt nu så skulle man gjort de in game och irl att kröa på ngn som står framför din bil och försöker rikta på än, sen råkade jag köra på han igen som inte var med meningen men fattar vrf ni bannar, hoppas bara att ni staffs förstår min sida också vrf jag valde att kröa på han första gången som var 50/50 att köra på han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kan inte snacka om alla för jag har en del, men de har varit mellan allt möjligt, pg, osv men de var mest när jag var ny till servern. Så har de varit ett par bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat köra iväg och låtit de vara som de var, men då skulle mina vänner som var kvar för deras bil var typ sönder eller ngt och då kunde inte jag lämna dem bara sådär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att alltid tänka en extra gång innan jag gör ngt, och köra därifrån nästa gång istället för att stå kvar men det var svårt i de scenariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA!

Kommer Godkäna denna ban överklagan men vill till nästa gång att du tänker efter inann du göra nått.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka