Accepterad Sigge | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084275138/

Ditt Hex-ID: 110000142ff05c2

Vad är din discord tagg? Sigge#4975

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skit rp vid rån. Skjuter gisslor på plats.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För at det var ett bankrån och då gick 1 av männen in ich börja skjuta mot gisslan, det tog en stund innan jag hann reagera och eftre dte sköt han gisslan i huvudet och då försökte jag skjuta han men han hann ducka så jag råkade skjuta en gissla som stod bakom han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett bankrån som sedan blev lite kaos och en av männen gick in och började skjuta mot en gissla och då hann han skjuta han i huvudet och då skulle jag skjuta rånaren men då duckade han och jag råkade skjuta gisslan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban från limpis sida, för att jag sköt en gissla och det står jag för men det var såklart inte med meningen då rånaren hann ducka snabbt så råka jag skjuta gisslan. Men jag har lärt mig från vad limpis banna mig för och i pm med honom. Men om man kollar från min sida så var det ganska skumt, för att dte var inte med mening att skjuta gisslan och sånt händer men såklart det är ju fortfarande fel men det kan hända alla, och sen var det dem andra kollegorna som sköt en man som stod stilla samt sköt mig ett flertals gånger, så tycker det liter skumt att bara jag får skit då.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger men dem flesta är från förra sommaren när jag var ny till rp, men det har varit powergaming, suntlfrnuft kör 200km/h i stan osv dem flesta e lättar bans han inte fått något hårdare riktigt förutom varit blackad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat verkligen se till om jag nu skulle skjuta för just nu riskerade de en gisslans liv som inte var meningen men jag skulle väntat tills han stod på ett bättre ställe sen ingripa eller inte skjuta alls, men då blir det ju tråkig rp om dem skjuter en gisslan, men det fanns andra och bättre sätt att göra det på än vad jag gjorde, och jag har såklart lärt mig av detta och det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag hade kunnat se till så mannen stod på ett bättre och säkrare sätt innan jag valde att öppna eld eller väntat och inte skjutit alls men dåp skulle de även blivit dålig rp om vi bara låter dem döda en gissla. Men det fanns flera andra sätt för mig att ändra på de och så de inte spelades ut så som jag valde att göra, men jag har såklart lärt mig efter det limpis banna/skrev i pm till mig och detta kommer inte ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA! Jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka