Nekad sickoten | Medlem ansökning (murphy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sickoten

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/user/gdqp-nkvd/pcqgqvnm/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Palm

Vad är ditt discord namn? shikusuten#5614

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Sebastian Ali han är född år 2001 i augusti datum 20 han kommer från syrien från första början men han har varit på flykt till sverige för de va krig i syrien han flydde när han var tio år han hade det bra med kompisar där i syrien och var en glad kille men nu är han i sverige när han börja i skolan så fick han svenska lektioner av en syrisk lärare och nu kan han prata flytande svenska efter ett par år och mår superbra han har höga förväntningar av framtiden men sebastian har en grej som han verkligen vill vara han vill bli polis och han hoppas att nån dag han blir polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att erat rykte är väldigt bra jag har hört att ni är en av dom bästa rp servrarna i sverige till och med den bästa faktiskt och jag vill ha den bästa upplevelsen som är möjligt därför vill jag bli medlem på unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? varför jag är intreserad av unive är att jag vil har bra och seriös rp jag har kollat på olika streaming plattformar där folk har spelat unive och och då har jag sett hur bra rp servern har och hur seriösa alla är därför vill jag joina unive.

Hur hittade du Unive? jag kolla på en streaming plattform twitch och jag hitta massa personer som spelade unive rp på rekomenderade kanaler så hitta jag unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att ha så seriöst rpande som möjligt och jag vill kunna leva ett helt vanligt liv i unive roleplay med bästa möjliga upplevelse.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att jag ska kunna jobba som något tjäna pengar eller få pengar genom nått annat sätt kunna få kompisar
(roleplay kompisar) och ha det bra i unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv i någon annan server just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka