Nekad sickanbror | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sickanbror

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? marcus

Vad är ditt discord namn? Sickan#6969

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär handlar om Sickan Smith han är en 22 årig grabb som är uppvuxen i sverige med sina förädrar som också är där ifrån. Hans föräldrar dog i hans tonår och han började snabbt med det kriminella livet efter hans förädras död han hängd emed sina kompisar abdi och aron dom gjorde mycket tillsammans tex rån,stöld allt möjligt. Sickan har bott i många städer där han har varit grovt efterlyst och har blivit tagen av polisen många gånger. Sickan är född 2000-06-12 och gillar mototer,vapen och bilar. Han försöker just nu hitta en väg till det vanliga livet alltså inte hålla på kriminella grejer. Han flyttar till unive för att skapa minnen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? unika och roliga scenarion. bra rp och rolig rp jag har respekt för andra spelare och om någon gör fel tvekar jag inte på att hoppa support.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du är med i tex en biljakt me dpolisen men du har en import så du väljer att köra in i en vägg för att göra så att dom kan ha roligare.

Hur hittade du Unive? tiktok,cosmo,youtube,twitch

Nekad, utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka