Nekad Sickan12 | Medlem ansökning [B4ayan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adoni

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
155
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? sickan0040

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Hej Min karaktär heter Sickan Fredrikson och är 25år gammal. Sickans intresse det är att mecka med sin pappa som heter Johan. Sickan har alltid varit en bra och en tacksam pojke och har 9bröder och 1 syster. Sickan brukar gå hem till sina föräldrar och hälsa på och dricka en varm te med dem, hans mamma heter Mariana. Sickan brukar vara ute sent på nätterna och vara med sina vänner och spela fotboll. Sickans dröm är att nån gång i livet ska han bli en miljonär och starta upp ett företag som heter skitch, för varje dag som gick så ville Sickan lära sig att tjäna pengar så att han kan köpa märkes kläder och hans favorit skor. Sickan har vissa känslor och svårigheter han blir lätt arg när han blir arg så gråter han och tänker på saker som har hänt innan och får ilska i sig. När Sickan var 14år gammal så stod han vid en fotbollsplan och spelade fotboll med sin bästa vän Ahmed därefter så kom det fram 5personer som ville prata med hans vän Ahmed och honom, Sickan frågade om de ville nåt därefter så frågade dem 5 personerna om Ahmed och Sickan ville tjärna pengar Sickan sa ja och Ahmed sa nej!! Sickan behövde sälja 5 kilo droger varje dag till dem när hans mamma fick tag att han säljer droger så pratade hans mamma och pappa med Sickan. Sickans pappa sa att han inte kunde hålla på så som han gjorde därefter så bokade Sickans pappa Johan en resa till Sickan till Spanien där i spanien bodde hans mammas föräldrar han skulle stanna där tills han blev 20 år tills han kunde komma tillbaka till sverige. Så var Sickans Uppväxt!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå och försöka utveckla andras rpnivå och såklart min. Jag kommer att hålla en bra rpnivå och kommer att höja upp den för varje dag som går och tänka så logiskt som möjligt ingame.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag spelar en fotbolls match bara för att jag ska vinna. Istället kan jag låta alla vara med och vinna tillsammans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft är att man ska tänka så logiskt som möjligt. Vdm är att att man dödar nån med sitt fordon. Socialrp det innebär att man ska försöka göra sociala lösningar. powergaming det innebär att man alltid ska rpea på sina skador tex i en bilolycka.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej allt e med

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto är inte 3 månader gammalt!

Du får ansöka igen om 3 månader. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka