Accepterad sicar1o | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sicario

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? josef

Ditt discordnamn: sicario#4444

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2005

Varför ska just du bli staff? jag vill kunna hjälpa båda staff teamet och spelarna, jag som person har alltid försökt att få alla runt mig vara positiva och glada, jag var servervakt förut innan sv whipe och känner att jag vill ta det steget och ansöka till staff, jag är väldigt aktiv på servern. jag är lugn som person och har väldigt mycket tålamod oavsett vad det gäller och kan hantera stress bra, jag var som sagt servervakt förut och har aldrig fått några klagomål som servervakt, har alltid försökt och finnas för alla, jag är även rättvis som person, jag känner mig nu redo att ta det steget som sagt, jag är intresserad av staff arbetet, jag kommer att även försöka specca för det mesta, jag lär mig snabbt, jag spelar även nästan bara fivem vilket är bara unive, har även bara spelat på unive sen jag laddade ner fivem, så det är just därför jag väljer nu att ta det steget och ansöka till staff, jag kan alla unive grundregler utantill och alla krimregler samt några dc regler så att jag har ganska mycket koll på vad som är rätt och vad som är fel, jag känner mig redo att ta steget och vara med och utveckla servern mycket mera, jag brukar alltid tänka först på konsekvenserna innan jag tar nåt beslut, enligt mig så har jag varit en lojal medlem i unive för har bara spelat fivem sen jag ladda ner det och sedan första dagen jag började spela fivem så har det varit på unive, spenderar nästan all min fritid på unive, jag har som sagt varit sv förut och har aldrig känt att det abusads har alltid försökt och hjälpa alla runt mig så mycket som möjligt, jag kan hantera stress otroligt bra, jag vet även i vilka situationer kommandos ska användas och vilka kommandos så som sagt jag vet vad som är fel och vad som är rätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
lördag 11:00-05:00

söndag 10:00-03:00

måndag 10:30-03:30

tisdag 09:00-01:00

onsdag 10:00-02:00

torsdag 09:30-03:00

fredag 10:30-04:00

(tiderna kan varieras)

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1200 timmar (4 månader)

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej inte direkt men har bra koll och lär mig snabbt

/revive id-om man ska reviva idet
/kick id-om man ska kicka personen
/svban id-om man ska banna personen i 60 min
/ban id-om man ska banna personen i mer än 60 min
/dv radie- om man vill ta bort fordon
/giveitem id spawnnamn antal- om man vill ge items till personen
/givecash id antal- om man vill ge pengar till personen
/setjob id jobbnamn rank- om man vill anställa perosnen
/freeze id- om man vill freeza personen
/unfreeze id- när man vill få bort freezen på personen
/spec id- om man vill specca personen
/noclip- när man speccar så är man i noclip vilket gör så att man blir osynlig
/toggleid-när man vill se folkets id runt om kring
/togglename- när man vill se folkets steamnamn runt omkring
/tpm- när man ska teleporta till waypointen
/clearchat-när man ska rensa chatten uppe åt vänster för hela servern
/bring id- när man vill hämta en personen till dig
/m id-om man ska skicka meddelanden till idet
/toggleid-när man vill se folkets id runt omkring
/who id-om man vill kolla vilka roller personen har som till exempel medlem,krim osv

(lärt mig genom dev servers)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb för kan minst om de

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka