Nekad SIbbi | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SIbbi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Persson

Vad är ditt discord namn? Xrat0r#8023

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Nilsson och är 23 år gammal och är uppväxt i en by utanför Los Santos. Han flyttade hit för i hans hushåll var det väldigt stökigt och han kände sig väldigt utanför och aldrig riktigt en som en del av familjen efter en stund flyttade han till Los Santos för att få en ny start på livet. Nu jobbar han som byggare och han har en stabil inkomst och han har lärt känna många nya vänner. Han är väldigt glad över sitt nya liv och känner sig välkommen i det nya samhället. Han har också ett väldigt stort intresse för bilar och motorcyklar då han har drömt om att äga en motorcykel ända sen han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket realistisk och seriös RP. Jag kan hjälpa folk med allt möjligt från pengar till skjuts.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna förlora i RP och inte bara göra saker som gynnar dig i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om servern och jag såg lite på sociala medier och det såg ut som servern var rätt så bra så jag ville testa den.

Nekad, utveckla karaktärsbeskrivningen. Nämn om Bengts känslor, hur agerar han etc samt också hans framtida planer på Unive.
Ansök igen om 12 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka