siam | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

siam

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 4 Juni 2000

Vad heter du på discord? VH playz#6998

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 25 timar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 5 timar

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? vet inte exsak.

Vad heter du? vicktor

Hur gammal är du? 20 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För att jag tror att detta jobbet hade passat mig bra och jag gillar yrket väldigt mycket

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag gillar verkligen yrket som man gör. Gillar att åka på larm spännande saker och är bra på att hantera stress och är väldigt bra på att snacka med folk tex om det är ett bråk är jag bra på att lösa det. Tar RP Väldigt seriöst lallar inte och är inte som ett barn vilket vissa andra är är väldigt mogen för min ålder och jag tror detta jobbet hade passat mig bra! Hoppas jag får jobbet Mvh Oliver Ha de bäst!

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ej men kan rätt så mycket om yrke

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Att man ska bete sig i radion och veta vad man ska säga innan man börjar snacka i radion

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Att man är trevlig och att man gör det man ska göra så man inte gör andra saker när man ska vakta och man ska använda vapnet när man behöver i NÖD

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Man ska få läget under kontroll och kalla gärna på förstärkning och sedan tillkalla polis

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Angriper och försöker stoppa och sedan kallar polis

Har du några andra frågor? Nej. tack för att ni läste i gne om min ansökning.

Tillbaka