Accepterad shysquid | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shysquid

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? ShySquid

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Vidby han är 18 år med en bakgrund som kriminell, polis, bilmekaniker, bilförsäljare, Han har inte direkt haft det svårt i uppväxten han har alltid haft det enkelt med skolan och att få vänner, han är oftast snäll och glad och han försöker alltid att få all att ha en bra dag och på bra humör. Hans största intressen är bilar han älskar att jobba på bilar och att sälja dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett glatt humör och en trevligare spel uplevelse och en bra rp-nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man kan spela så att dem andra vinne så att man inte själv vinner varenda gång så att det blir en roligare speluplevelse för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario VDM = Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario COPBAIT = Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rollspelat många gånger för på flera olika servrar med olika personer

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka