Nekad Leon_barren | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lionbaren

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? lionbaren

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Claes Ohlsson 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, smart och stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att jag ska jobba som en oxe och göra unive nöjd

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att sprida gjädje och vara snäll mot alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att du agerar på ett sätt som gör att den andra parten tjänar på situationen – ibland medvetet, ibland för att det i längden också gynnar dig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Tror de men de var inte meningen pratade med min kompis greger på sjukhuset sen trodde de att jag var rasist så jag blockade han för ja trodde de var han som bannade mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch): Att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. VDM (Vehicle Deathmatch): Att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario.FEARRP (Fear and Action RP): Att inte värna om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är fett bra på att RP A

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven med hjälp av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka