Accepterad shuxa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shuxa

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198074884224/

Ditt Hex-ID: 110000106d4f080

Vad är din discord tagg? shuxa#1000

Vem var det som bannade dig? kebabrille

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban på unive.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag åkte runt som polis och sköt folk utan någon RP alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad som hände var att jag åkte runt med piket kläder och sköt mot folk som var kriminella. Precis innan jag hade skjutit de så hade de skjutit mot andra och det var därför jag sköt mot de. Jag tänkte bara ha lite kul men jag visste inte att jag skulle bli perma bannad. Jag trodde att jag skulle få 90 dagar eller en längre ban än det som jag då hade väntat ut, allt jag frågar är om en till chans för att få spela. Jag har tänkt och sagt till mig själv att jag ska sluta med regel brott och faktiskt försöka med RP'en.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den var absolut inte felaktig på grund av att jag åkte runt som låtsas polis med vapen och sköt på folk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad 3 gånger förut, en AC och 1 SV och 2 normalt (inklusive denna). SV bannen var för att jag slog en grabb som slog mig på sjukhuset och den normala var för att jag körde utan däck. Vad jag har lärt mig av SV bannen var att jag inte ska slå folk bara för att de slår mig på en allmänplats och den normala har jag lärt mig av att kolla runt bilen innan jag åker i den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte åka runt och bara skjuta folk så där, faktiskt försöka bli riktig polis / piket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag lovar att jag inte kommer att bryta mot serverns regler igen och jag verkligen kommer försöka att inte bryta mot de. Jag är också villig att acceptera de konsekvenser som följer om jag bryter mot reglerna igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Händer detta igen eller minsta lilla då sätter du aldrig din fot på servern igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka