Accepterad heltcrazy3135 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

heltrazy

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? 1svartamannen

Vem var det som bannade dig? hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-25 215447.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi åkte och sköt runt mot ett par gäng vi hade krig mot under en väldigt kort period.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och sköt i gs mot våra fiender som börjar jaga oss sedan så efter scenariot ber hapyxz mig support och berättar att jag kommer få 7 dagars ban för skjuter mot flertal gäng under en kort period men det var en stor allians vi sköt mot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel av mig som sköt så mycket under en så kort period och skulle hellre ha åkt därifrån och skitit i att skjuta på sån allmänn plats som gs. Det var dumt av mig och sker ej igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lärt mig av alla tidiagare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle åkt iväg och skitit i att skjuta mot så många under en så kort period.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att inte skotta lika mycket och istället försöka ta sig däifrån än att åka fram och tillbaks och skjuta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka