Accepterad Shurdaking | Ban Överklagan [Azzpa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

k11llezz

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140854803/

Ditt Hex-ID: 1100001465e5c13

Vad är din discord tagg? Shurdaking

Vem var det som bannade dig? Azzpa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-10 200939.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att ljuga när jag var kidnappad men tänkte inte så mycket på att man ska vara ärlig när man är kidnappad försökte komma undan och dom inte skulle veta att jag var vice i gänget men samma misstag kommer inte ske igen och står för det jag gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför min gäng hus och sen blev det skottlosning så blev jag kidnappad och sen fråga dom om jag också var medlem och jag sa aaa men jag var vice men jag står för de misstaget och ska inte hända igen vill jätte gärna rpa på servern igen och står för de jag gjort och ska tänka på det till nästa gång

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde fel men vil endast komma tillbaka till servern tycker staffs gör ett bra jobb men som sagt vill ba komma tillbaka igen för unive är en sån bra server

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för ooc, korruption och sen för att vi sköt mot polisen i fel tillfälle men som sagt man lär sig av sina misstag och detta ska inte hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut inte ljuga om hur högt uppsatt jag var men saknar servern och vill gärna rpa på den igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jättemycket och gör inte misstagen igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka