Nekad Shurdaking | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

k11llezz

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140854803/

Ditt Hex-ID: 1100001465e5c13

Vad är din discord tagg? Shurdaking

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt från ett tak på ett gäng som vi har konflikt med för dom har skjutit kidnappat mm oss och då så hade dom följt efter oss och skjut mot oss 5 minuter innan jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vart jagad av block apes och sen skjöt dom mot oss när vi flydde sen 5 minuter senare valde vi att ställa oss på ett tak närliggande där dom brukar rulla och då när vi fick syn på dom skjöt vi tillbaka mot dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och för det fanns ett scenario i det hela med hade inge klipp på de dock men sen är det också mitt fel då jag valde skjuta från tak på motparten

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. staffabuse, korruption, grov ooc ingame, emote abuse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att kanske inte skjuta från taket från första början och kanske pratat med dom innan vi valde att skjuta tillbaka då det blir brist på social rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket och man lär sig av sina misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka