Accepterad shrek3 | Ban överklagan [Zaini]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigge.1

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164613863/

Ditt Hex-ID: 110000147c8e4e7

Vad är din discord tagg? !jamal blackson#2623

Vem var det som bannade dig? ^4Zaini

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/997210543175774320/997509218842194031/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slogs när jag var i tjänst men eftersom han hade vägrat och betala 2 fakturor när jag har känt roger sen 2 månader tillbaka och min karaktär valde och slå han 2 gånger men sen valde han att sparka på mig 2 gånger och slå mig och sen fick jag ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade försökt komma ifatt en kille som jag känner för han vägra betala en faktura så jag körde efter han . och han börja dryga mot min karaktär. så jag slog han 1 gång och sen en till och det är suntförnuft och slåss i tjänst men jag har känt han länge och det jag gjorde var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte inte att bannen var fel men inte heller rätt eftersom jag har känt han skit länge och att han vägrat betala faktura och han vägrade att betala och jag slog han en gång men jag vett att jag gjorde fel men han drygade jätte mycket mot min karaktär och därför valde han att slå ett slag för jag har känt han sen innan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har varit när jag var ny till servern och några har varit felaktiga men jag har utvecklat min rpa nåt enormt tycker jag nu eftersom jag just nu är personalansvarig på falck ju nu tycker jag att måste utveckla min rp och att detta som hände nu händer är jättetråkigt från min sida

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat slå han och bara använt ord istället för att slåss för att slåss ska man aldrig göra för att slåss är jätte dåligt och bara för man rpar så ska man inte slåss för irl hade man verkligen inte slått någon men inte heller kört ut från en lagningsfrima utan att betala faktura.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man inte ska slåss oavsett situation för slåss är det sämsta man kan göra. och jag har lärt mig mycket av denna ban och jag förstår till hundra att du la denna bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka