Accepterad shrek3 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigge.1

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad heter du på discord? jamal blackson#2623

Ange ditt födelsedatum 22 April 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? spelar varje dag från 1 till 12 kan variera lite från dag till dag men standard är det i alla fall spelar ganska mycket nu när jag har fastnat för det.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem i snart 4 månader eller mer tror jag har inte riktigt koll då mitt gammla forum konto är borta men 4 månader är jag säker på

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/997210543175774320/1001691067298627714/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? enligt mig är en servervakt ett mindre jobb en staff och en typ av avlastning till staffsen och eftersom man rpar så kan man direkt ingripa om det sker regelbrott men om det sker större regelbrott så ska man kontakta högre uppsatta för en typ av förlängning eller värre åtgärder som inte är kul någon stans då man rpar för att alla ska ha roligt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag tycket att jag är lämplig för jag är enligt mig en seriös rpare som brinner för denna server och älskar även att hjälpa till så vissa andra inte får lika mycket jobb för sig då tycker jag att jag passar direkt eftersom jag spelar mycket på denna server och hänger mest runt alla ställen där majoriteten enligt mig hänger på servern (piren trygghansa). men med rollen servervakt betyder det inte att du ska rpa som om du är en och bara åka runt och hitta problem. du ska rpa exakt som vanligt och inte utnyttja din perms för att få fördelar.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt enligt mig är en person som inte rpar som en servervakt utan griper in när det verkligen behövs. kickar kanske icke medlemmar som gör lite fel i början som dom lär sig och medlemmar som enbart förstör bannar jag så länge som möjligt och skickar in för förlängning. en bra servervakt gör sitt jobb rätt och inte använder sina Perms för att vinna med tillexempel om man skulle rpa på id med toggleid på när man är i scenario för man ska absolut inte använda sina Perms för ens själv fördel. en servervakt finns om något regelbrott sker som inte staff ser för tillfället då kan man som servervakt gripa in och ta dom åtgärder som man kan

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption, abuse är för mig när man använder sina perms till sin egna fördel då man revvar sig själv istället för att rpa på det man ska alltid rpa på om man blir medvetslös eller vad man nu blir eller om man ressar andra bara för att dom säger det man ska alltid be om klipp då folk skriver om ress eller i värsta fall ska man inte ens svara utan bara rpa på det och ta personen till sjukhuset och att som sv banna folk bara för man kan är för mig helt sinnessjukt att abusea det är helt galet och då ska man aldrig mer vara servervak och det ska tas åtgärder för det för man har fått ett förtroende av er då ska man inte sumpa det genom att ge sig själv fördelar.

vidare, du har 48 timmar på dig att ta din intervju.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka