Shoritzon | Polismyndigheten Ansökan [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shoritzon

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 November 2006

Vad heter du på discord? Catzuzi#9667

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 739,7 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? jätte aktiv är aktiv varje dag

Vad heter du? Gustav

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? a jag är väldigt simkunnig för att när jag vart liten så gick jag på simning och var gätte bra och vann massa olika tävlingar och kom 2 i som och har tränat livräddning väldigt länge när jag vart 18 så jag har många kunskaper inom simning och livräddning. Jag har också varit med i sm 4 gånger och har kommit 1 två gånger och kommit tvåa och trea 2 gånger så man kan säga att jag är väldigt bra på att hjälpa folk i vattnet och på att simma för det är ganska viktigt inom polisyrket. Jag brukar också vara och träna med mina kompisar i havet på att simma och på livräddning så jag blir bättre och bättre

Varför vill du bli polis? Jag vill utveckla stadens säkerhet för att få bort så många kriminella som möjligt så att det blir ett tryggare samhälle och för att jag gillar att hjälpa folk för att dom ska trivas i samhället och inte behöver gå runt rädda och jag vill minska delen på kriminella och göra staden tryggare. Och folk ska inte behöva gå runder med självförsvars saker för att dom inte känner sig trygga i staden och dem kriminella ska inte behöva skada människorna som är oskyldiga för det tycker jag inte är ok. Men det är dels för att sprida glädje över staden och utveckla säkerheten och hjälpa er med ert arbete för det är ganska viktigt inom samhället hoppas ni förstr mig så bra som möjligt. Och polis är ett väldigt roligt jobb och det är mitt drömjobb och jag kommer jobba så länge som möjligt inom dagarna och jag vill hjälpa till inom poliskåren.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är viktigast inom polis yrket det är att göra staden tryggare genom att få bort dom kriminella som håller på att råna folk och tar folk som gissla jag tycker inte att folk ska gå runder och vara rädda och gå runt med skyddsvästar för säkerheten det är också att vi ska minska på stadens rån för att dom i affären behöver inte ha tex vapen i sin affär för att det är folk som rånar det är också att förbättra så att folk inte håller på att slåss men det är mest för säkerheten och det är väldigt viktigt. Det som jag också tycker är viktigt är att man ska veta att alla är lika värda och behandla alla rättvist och på ett så bra sätt som möjligt för det är ganska viktigt. Hur man bemöter folk på ett bra sätt och det som är viktigt är också att man är väldigt aktiv inom yrket för astt man ska kunna hjälpa till med sina kollegor så att dem slipper göra sitt jobb själv. Och att man ska bemöta folk på ett trevligt och bra sätt som möjligt för att dem ska bli glada.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet är att man förbättrar samhället och tryggheten genom att man tar kriminella och stoppar alla rån i staden och så att ingen behöver känna sig otrygg genom att massa folk har blivit rånare så att man inte går runt med skyddssaker för det ska man inte behöva göra men det är tyväär så att folk håller på att råna folk och det gör folk otrygga och då tycker jag att vi jobbar med tryggheten i staden genom att stoppa folk i trafiken tex så att dom inte råkar köra på någon för det kan hända ganska ofta och det blir inte bra när alla blir skadade på det viset. Och att man ska behandla folk rättvist för att alla är lika värdiga och man ska bemöta dem på ett bra sätt så att man kan sprida glädje över staden och göra så att det blir en härlig och trevlig stad som folk trivs i och slipper vara rädda. Det jag vet är att man ska försöka lugna ner personer om dem är strässiga och att kunna hantera strässiga sitvationer och hjälpa till med sina kollegor för att dem sliper göra alllt så att ingen bara sitter och gör annat.

Har du några tidigare erfarenheter? Det jag har för efaranheter är att min kusin som heter ville hirvonen han har varit srecuritas och han har lärt mig hur man gör när man tar bojor på folk och hur man brottar ner folk på ett bra sätt och styrke träning och har tränat gätte mycket på livräddning i vattnet så jag har ganska många efaranheter. Och jag har många polis vänner som hjälper mig lite om kunskaper inom polisyrket som tex hur man är mot sina kollegor för att det är viktigt att man är snäll som polis så att man kan sprida glädje över staden. Jag har också pluggat väldigt mycket inom polisyrket har läst många böcker om hur man e mot folk som polis och hur det fungerar så kan jag hjälpa er att utveckla trygghets nivån i samhället och glädjen på ett bra sätt och smidigt. Det jag också är bra på är att behandla folk på ett rättvist sätt och snällt sätt jag vill inte att folk ska vara nere och må dåligt utan att dom ska vara positiva och tänka framåt och inte bakot för det är ganska viktigt inom samhället. En efaranhet är att min kusin som heter olof bejimi har varit polis innan som har lärt mis saker inom yrket så jag kan en del om yrket jag vet inte riktikt vilken roll han hade inom polisyrket men han har lärt mig väldigt mycket inom polisyrket. Jag kan också hantera strässigfa sitvationer på ett bra sätt så att man blir lugn snabbgt och tänker logiskt.

Hur är du som person? Jag som person är väldigt kreativ och lugn och glad som sprider mycket glädje och energi och är väldigt bra på att prata med folk på ett bra sätt och är lugn som person och kan hantera strässiga sitvationer föör det tycker jag är viktigt att sprida mycket glädje och göra så att andra blir glada. Och det tycker jag är ganska viktigt inm polisyrket för det kan hjälpa med att man förbättrar glädjen i staden med. Jag gillar också att träna styrketräning och är väldigt intresserad av fotboll. Jag bemöter folk på ett bra och rättvisst sätt jag är snäll mot alla runt om mig som tex kollegor för att det tycker jag är viktigt för att folk ska trivas och inte ska känna sig utanför. Jag själv är inte en strässad person jag är mer lugn och smidig och tänker för innan jag gör saker för att dte ska bli så bra som möjligt för att det tycker jag är ganska viktigt.

Är det något vi bör veta om dig? nej

+Rep en väldigt bra ansökan, lycka till
███████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
█░░░░░░░░░░░░░░█████████░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░█████████░░░░░░░░░░█░░░░░░██████████░░░░░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░█████████░░▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░░░░░░░░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░░░░░░░░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░█████████░░░░▄▀░░░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░█████████████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░░░░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░░░░░░░░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░▄▀░░█░░░░░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░░░░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░░░░░█░░░░▄▀░░░░█░░▄▀░░██░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░██░░░░░░░░░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░█░░░░░░██████████░░░░░░█
███████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Tillbaka