Accepterad ShockW4ve | Medlem ansökning [Lindberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

edris.3333

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
154
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199438374822/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edris

Vad är ditt discord namn? ShockW4ve#0833

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 år som är född och uppväxt i Nederländerna men kom till Sverige när hans föräldrar skildes. Han kom hit med sin mamma eftersom hans mammas familj hade flyttat hit från Iran. Han har alltid gillat båtar och motorcyklar eftersom hans pappa gillade de. Han har alltid haft en stark relation med sin pappa även om han inte träffar honom så mycket. Han gillade att köra sin pappas motorcyklar även om han inte hade ett körkort. Han är också arbetslös pga att han inte lyssnade i skolan. Hans drömjobb är Polis, mäklare, och mekaniker

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag förtjänar att bli medlem eftersom jag är en bra på att Rpa med bra rp nivå. Jag är också sjukt seriös när det kommer till scenarion eftersom jag vill göra det så professionellt som det bara går. Jag vill bli medlem också eftersom jag tycker om seriösa rp serverar. Jag kommer bidra med bra rp med många lyckande scenarion. Jag är inte efter pengar bara bra scenarion. Jag hoppas att jag kommer bli omtyckt av medborgarna eftersom jag kommer vara snäll och hjälpsam mot nybörjare och andra som behöver hjälp lagligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med många scenarion då jag kommer slutföra och skapa bra scenarion. Jag har också mycket bra rp röst då folk kommer bli imponerade av mitt rp. Jag kommer hjälpa folk som behöver det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska göra ett lyckat scenario där båda personerna är nöjda med hur scenariot gick

Hur hittade du Unive? Jag har hört mycket bra saker från mina vänner om Unive och vill rpa med Unive

Tillbaka