Accepterad shmul | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shmul

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: shmul

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/420blaziemnothigh

Vad är ditt namn i verkligheten? samuel

Vad är ditt discord namn? shmul#7589

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2005

Berätta om din karaktär. gilbert kom till multistaden där han blev lämnad på gatan vid 5 års åldern och fick sitta och tigga pengar för att köpa mat. han började känna karsörskan olof och gilbert fick bo hos honom och olof gillar bilar. efter jobbet tog olof med gilbert till sin bilverksta och lät lilla gilbert meka i bilarna och lärde han bil delar.

Varför ska just du bli whitelistad? för att min plan är att bli mekonom och hjälpa folk och bidra till communityt sedan kommer jag vara väldigt aktiv på server och inte bryta lagar och vara schyst mot andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli mekonom och fixa bilar och hjälpa folk med deras bilar.

Hur många timmar har du på FiveM? 10h

Hur hittade du Multistaden? en kompis erki43 rekommenderade multistaden och hitills tycker jag att det är en bra server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jag har aldrig blivit bannad på någon fivem server tidigare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka